loading...

گاز

چگونه کلاس خود را تنظیم کنید که بر دانش آموزانتأثیر بگذارد؟

بازدید : 177
يکشنبه 30 شهريور 1399 زمان : 22:03

میزها یکی از اصلی ترین کلاس های مدرن است که ما آن را می شناسیم. معمولاً این فضاهای یادگیری بسیار ساده و مرتب هستند: مکانهایی برای نشستن و خواندن و نوشتن دانش آموزان ، که به صورت مرتب و مرتب در صف ردیف شده اند. در حالی که پیشرفت در طراحی مدارس و کلاسهای درس پیشرفت داشته است ، معمولاً فقط در جیب “مدارس آینده” با بودجه خوب با کاربرد بسیار کمی برای بقیه ما وجود دارد.

چگونه کلاس خود را تنظیم کنید که بر دانش آموزانتأثیر بگذارد؟

اگر یادگیری را با فضای بدنی و تعامل در ذهن طراحی کنید ، کاملاً می تواند.

میزها یکی از اصلی ترین کلاس های مدرن است که ما آن را می شناسیم. معمولاً این فضاهای یادگیری بسیار ساده و مرتب هستند: مکانهایی برای نشستن و خواندن و نوشتن دانش آموزان ، که به صورت مرتب و مرتب در صف ردیف شده اند. در حالی که پیشرفت در طراحی مدارس و کلاسهای درس پیشرفت داشته است ، معمولاً فقط در جیب “مدارس آینده” با بودجه خوب با کاربرد بسیار کمی برای بقیه ما وجود دارد.

پس چه می توانیم بکنیم؟

این نکته این پست است. اگر ایده های زیر را دقیقاً همان ایده ها بدانید – متوجه خواهید شد که هیچ یک از اینها خوب یا بد نیستند. آنها ایده هستند. اگر آنها به خوبی برای حل یک مشکل یا ترویج یک ویژگی مورد استفاده قرار گیرند ، از آنها به خوبی استفاده می شوند. اگر اینگونه نباشند ، اینگونه نیستند. بسیاری از این موارد بلافاصله در کلاس خود شما قابل تکرار نیستند. آنها ممکن است برای سطح درجه شما یا مبلمان یا بودجه یا منطقه محتوا کار نکنند. اما می توانید از آن به عنوان ایده استفاده کنید ، از آن بیاموزید و از آن استفاده کنید (یا نه).

بنابراین ، کمی درباره “مجموعه های کلاس در تفکر تأثیر می گذارد.” یادگیری یک محیط زیست است. طراحی کلاس تأثیرات مدیریت کلاس را تحت تأثیر قرار می دهد برنامه درسی نیاز به تأثیر برنامه درسی دارد و طراحی واحد تأثیرات شخصیت معلم تأثیر دارد. هر یک از این امکانات فقط کار خواهد کرد و همچنین شما می توانید طرحی را که برای آموزش و طراحی تجربیات یادگیری طراحی می کنید تطبیق دهید. بله ، شما می توانید یک کلاس را با استفاده از رویکرد Fishbowl طراحی کنید و نه فقط برای میزبانی یک بحث Fishbowl ، بلکه برای مدت زمان طولانی تری.

همچنین می توانید یک “اتاق Google” یا “سازنده فضا” را تنظیم کنید و به هیچ وجه تفکر را ترویج نکنید ، یا دانش آموزانی را اجرا کنید که آکروباتیک شناختی خیره کننده ای را که خود به خود در یک طبقه سرد نشسته اند ، انجام دهند. ایده اینجاست که راه های جدید برای تنظیم کلاس شما می تواند به شما کمک کند متفاوت فکر کنید در مورد چگونگی و چرا استفاده از ترتیبات خاص ، و سپس به طرز عمدی تر به جلو حرکت کنید (حتی اگر فقط به سطرهای ساده بچسبانید).

در حقیقت ، اگر به ردیف ها و ردیف های میز فکر می کنید که دارای جوانب مثبت و منفی ، علل و اثرات آن هستید ، خواهید دید که این ردیف ها خود را به خوبی به موارد خاصی (سازمان ، گذر از کاغذ و غیره) وام می دهند ، در حالی که چندان هم مناسب نیستند. دیگران (همکاری ، جنبش). شما قبلاً (شاید ناخواسته) دستورالعمل خود را با هر طرحی که معمولاً از آن استفاده می کنید تنظیم کرده اید. شما با توجه به آن برنامه ریزی می کنید اگر رویکرد جدیدی اتخاذ کنید ، باید با در نظر گرفتن آن نیز طراحی کنید. و این جایی است که اعمال و رفتارهایی که باعث تقویت تفکر – تعامل ، حرکت ، مطالعه ، همکاری ، همکاری ، تفکر به تنهایی و غیره می شوند – به یک عامل تبدیل می شوند.

توجه داشته باشید ، ما ستاره * را در کنار آن رویکردهایی قرار داده ایم که از نظر دیگران به شدت فکر می کنند. با این پیشگفتار ، به برخی از امکانات (موارد بسیاری دیگر نیز وجود دارد).

20 راه برای ایجاد یک کلاس درس برای کمک به دانش آموزان خود که فکر کنند

1. فضاهای سازنده

makerfestivaltoronto-fi چگونه این ساختار یافته به فضای شما ، منطقه محتوا ، سطح درجه و غیره بستگی دارد اما هر حوزه محتوا می تواند از “ساخت” به عنوان یک استراتژی اصلی آموزش و یادگیری استفاده کند و برای انجام این کار ، شما باید فضاهایی را ایجاد کنید. که اتفاق می افتد ترکیبی از رویکرد “Learning Labs” و “اتاق Google” ممکن است خوب کار کند.

2. مخلوط هندسی

این روش ترکیبی از اشکال – ردیف ها ، گروه ها ، جداول نیمه دایره ای را در بر می گیرد. در حالی که مبلمان موجود در عکس بالا ممکن است فراتر از دسترس شما نباشد ، می توانید با ترکیبی از جداول و میز جلوه ای مشابه تولید کنید.

3. ایستگاه های تمایز

این گروه بندی بدنی است ، اما بر اساس زمینه هایی از تمایز-دانش پس زمینه ، سطح خواندن ، مهارت فردی و غیره است. اگر دستورالعمل برای این دانش آموز به این روش اختصاص داده شده است – با منطقه پیشرفت خود – فرصت بیشتری برای تفکر ، تدریس وجود دارد. و یادگیری که متناسب است

4. Fishbowl

همچنین ، یک استراتژی تدریس ، Fishbowls گروهی از دانش آموزان را در وسط می بیند ، و گروهی در خارج به صورت دایره ای که گروه در وسط قرار دارد. شما همچنین می توانید کلاس درس خود را از این طریق به طور دائم یا حداقل برای مدت زمان طولانی ترتیب دهید. “ماهی” در وسط یک کارکرد دارد (به عنوان مثال ، خواندن نقش از یک نمایش ، حل یک مشکل ، تجزیه و تحلیل هنر ، و غیره) در حالی که این گروه در خارج در یک گفتگوی توییتر #backchannel با یک گزارش در حال اجرا در صفحه شرکت می کند. . در اینجا ، هر کس می تواند یک صدا- و فرصتی برای فکر کردن داشته باشد.

5. یک گروه + 4 ردیف

این یکی همان چیزی است که به نظر می رسد – یک گروه با 4 سطر تکمیل شود. اگر اکثریت کلاس اغلب روی یک فعالیت یا بخشی از یک فعالیت کار می کنند ، می تواند مفید باشد در حالی که بخش عمده ای از کلاس روی چیز دیگری کار می کند. بدیهی است که می تواند به صورت مشترک نیز مورد استفاده قرار گیرد.

6. 2 گروه + 2 ردیف

مانند موارد فوق ، اما این بار بیشتر کلاس در یک گروه قرار دارند ، بنابراین کلاس به طور مساوی تقسیم می شود.

7. غلاف های عملکرد

این یکی شبیه به ایستگاه های افتراق است ، فقط ایده در اینجا در مورد تمایز کمتر و بیشتر درباره یک کار است.

شما عزیزان می توانید جهت اجاره کلاس با شما درج شده تماس حاصل نمایید.

منبع: https://www.rentcheap.ir

برچسب ها اجاره ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 266
  • بازدید کلی : 2017583
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی